Friday, December 3, 2010

miss u all damn much!!

Posted by LaLa NoRaDiLa at 8:22 AM
  •  hujan turun renyai2 mlm ni..aku xde mood nk study..tibe2 aku teringat kt kwn2 aku yg paling aku sayang..
  • so..utk entry ari ni,aku just nk cite pasal kwn2 aku mase aku blaja kt PSA..
  • aku syg sgt2 kt dorg..wlupon kami selalu bergaduh,tp itu yg membuatkn kami rapat cm adik-beradik.
  • kadang2 bende kecik pon bole jd besar..huhu..tp kejap je da bole berdamai..
  • meh aku tunjuk kwn2 aku sorg demi sorg..
    • Hartinee Mohamad Mohtar
    • aku panggil die ATIN..(tp die selalu perkenalkn diri sbg Tinee~bajet skema..lg teruk klu dtg miang die name die jd Tasha..huhu...)
    • 23 April 1987
    • umah die kt Kota Tinggi, Johor..time sekolah aku selalu dtg umah die..
    • sekarang die belajar kt Universiti Tun HUussein Onn Malaysia..same ngan aku...



    • Norahmarisraj Bt Ahmad (name yg paling pelik yg pernah aku jumpe)
    • aku panggil die YAT je..
    • 6 April 1986
    • dulu die dok Bandar Penawar tp sekarang die da pindah Kluang..
    • sekarang die belajar kt Universiti Malaysia Perlis..
    • Shahirah Bt Mohd Shatir
    • dulu mase mula2 kenal, die kenalkn diri sebagai Erra..tp atin ckp cm xbest je nk panggil name tu,jadi atin pon tukar name die jd SHA..
    • 15 Mac 1988
    • umah die kt Sungai Petani, Kedah..tp sekarang die dok ngan suami die kt Cheras..die da kawen pada 10 Julai 2010..baru je lg..xsabar nk tengok baby die...~~sha..cepat la pregnant!!!

    •  Che Noriani Bt Hussain
    • kitorg panggil die YANI..
    • 23 September 1987
    • die dok kt Kota Bharu,Kelantan..(tempat yg sentiasa menjadi idaman aku..aku xpenah pegi kelantan!!)
    • die selalu tolong wtkn assignment kami..die byk berjase ngan kami..thanx yani!!
    • setakat ni je aku cite pasal dorg..
    • lepas ni aku cite pasal aktiviti pulak..
    • aku sayang dorg sgt2...
    • dorg la kwn yg pling best yg aku penah jumpe...
    • mizz u all buddies....mmuahh...

    0 comments:

    Post a Comment

     

    ~My Life My Story~ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez